Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Bogomolov V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Bogomolov V. On equivalence of Kelvin and Maxwell multielement models [Електронний ресурс] / V. Bogomolov, I. Raznitsyn // Автомобильный транспорт. - 2015. - Вып. 37. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2015_37_28 Досліджено питання про еквівалентність моделей Кельвіна і Максвелла в одновимірному і тривимірному випадках. Наведено формули переходу від однієї моделі до іншої.
| 2. |
Bogomolov V. Synthesis of viscoelastic material models (schemes) [Електронний ресурс] / V. Bogomolov, I. Raznitsyn, S. Bogomolov // Автомобильный транспорт. - 2014. - Вып. 35. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2014_35_5 Рассмотрены принципы построения структурных вязкоупругих схем для материалов с линейными вязкоупругими свойствами по заданным экспериментальным данным при испытаниях на ползучесть.
| 3. |
Bogomolov V. Viscoelastic structural model of asphalt concrete [Електронний ресурс] / V. Bogomolov, V. Zhdanyuk, A. Tsynka // Автомобильный транспорт. - 2016. - Вып. 38. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2016_38_20
| 4. |
Bogomolov V. O. Features of adaptive brake control of the secondary brake system of a multi-axle vehicle [Електронний ресурс] / V. O. Bogomolov, V. I. Klimenko, D. M. Leontiev, O. V. Kuripka, A. A. Frolov, E. Yu. Don // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 48. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_48_5 Несправність робочої гальмівної системи колісного транспортного засобу (КТЗ) суттєво впливає на безпеку дорожнього руху, особливо під час експлуатації багатовісних транспортних засобів із великими масами. Одним із шляхів підвищення рівня безпеки дорожнього руху багатовісних ТЗ під час їх гальмування із застосуванням запасної (аварійної) гальмівної системи є впровадження автоматизованих адаптивних гальмівних систем у конструкцію гальмівного приводу транспортних засобів. Визначення меж використання системи адаптивного гальмування на ТЗ з багатьма осями в науково-технічній літературі майже не розкривається, тому питання використання такої системи на ТЗ з великою кількістю осей вимагає додаткових досліджень. Мета роботи - розробка імітаційної моделі адаптивного керування процесом гальмування багатовісного автомобіля з використанням запасної (аварійної) гальмівної системи з урахуванням моделювання динаміки приводу та мінливості властивостей зчеплення між шиною колеса автомобіля та поверхнею дорожнього покриття. Для досягнення цієї мети необхідно розробити імітаційну модель гальмівного привода в адаптивному режимі, реалізувати модель взаємодії шини з дорожнім покриттям, реалізувати модель динаміки гальмування багатовісного автомобіля у випадку несправності його робочої гальмівної системи. Запропонований ключовий критерій (Кr) для зміни перерізу дросельної заслінки в електропневматичних модуляторах тиску, які забезпечують адаптивний впуск або випуск повітря з відповідних гальмівних камер привода, під час моделювання, дозволив змоделювати роботу контурів привода в адаптивному режимі. Встановлено, що залежно від потенційних можливостей реалізації зчеплення міжшинами автомобільних коліс і дорожнім покриттям тиск в електропневматичному гальмівному приводі при його адаптивному регулюванні може бути збільшений не більше ніж на 0,04 МПа.
| 5. |
Bogomolov V. Features of braking of multi-axle vehicles depending on the layout of their axles [Електронний ресурс] / V. Bogomolov, V. Klimenko, D. Leontiev, A. Frolov, O. Suhomlyn, O. Kuripka // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 49. - С. 23-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_49_5 На даний час в науково-методичних рекомендаціях судово-експертних установ та в науково-технічній літературі відсутні універсальні методики щодо визначення параметрів гальмування вантажних багатовісних транспортних засобів, що не дає можливості використовувати типові підходи при складанні висновків автотехнічної експертизи. Мета роботи - показати можливість використаннея в практиці проведення автотехнічних експертиз, методики визначення уповільення багатовісного транспортного засобу на основі реалізованих зчеплень шин його коліс та координат положення його центру тяжіння. Прийняті в роботі підходи до вирішення поставленої мети базуються на теоретичних основах гальмування багатовісних транспортних засобів, наукових положень пружних деформацій пневматичних шин автомобільних коліс, геометричних та вагових параметрах колісного транспортного засобу. Визначено рівняння, які дозволяють розрахувати значення коефіцієнта гальмування багатовісних транспортних засобів на основі координат положення його центру тяжіння, реалізованих зчеплень між шинами автомобільних коліс та поверхнею дорожнього покриття, а також розподілення навантаження між відповідними передніми і задніми вісями багатовісного транспортного засобу. Визначено рівняння, які дозволяють розрахувати положення координати центру тяжіння багатовісного колісного транспортного засобу щодо його передніх і задніх осей. Результати проведеної роботи дають загальне уявлення про вплив геометричних та вагових параметрів багатовісного транспортного засобу на ефективність його гальмування, в тому числі й при виході з ладу елементів його гальмового керування. Отримані результати можуть бути рекомендовані експертам-автотехнікам при визначені технічної можливості уникнення дорожньо-транспортної події в умовах виникнення несправностей в гальмовому керуванні транспортного засобу керування. Отримані результати можуть бути рекомендовані експертам-автотехнікам при визначені технічної можливості уникнення дорожньо-транспортної події в умовах виникнення несправностей в гальмовому керуванні транспортного засобу.
|
|
|